Välkommen tillbaka efter semestern! Vi hoppas att du njutit av en stressfri sommar.

Nu har vi på kansliet öppnat igen, och vi ser fram mot en innehållsrik och spännande höst.
  • Hösten bjuder bland annat på ett intressant medlemsmöte den 6 - 7 oktober med fullspäckat schema och nästan 60 anmälda deltagare.

• Arbetsgrupperna fortsätter att utveckla områdena auktorisation, utbildning, medlemmar, branschregionrådet, leverantörer, stadgar och kommunikation. Här kan du som medlem säkert bidra med mycket. Tveka inte att inte att kontakta oss på kansliet med dina funderingar eller synpunkter, så hjälper vi dig vidare till rätt person.

• Ta gärna en titt i vår kalender, där du bland annat kan se ett urval av årets mässor.

• Vi tänkte göra ett litet stickprov för statistik inom branschen och hoppas på din snabba respons.
    Hur många anställda montörer har du i din verksamhet just nu?
    Mejla oss på <kansli på undertaksforeningen. se> (på=@). Eftersom vi även är lite nyfikna på hur det går för dig, varför inte passa på att skriva ett par rader om hur det går din verksamhet. Så hör gärna av dig och berätta!
    Tack på förhand för din medverkan!

• Nästa styrelsemöte hålls på torsdag den 24/8 hos B&L Lund i Broddetorp.

Vi önskar dig en fin start på hösten!

Bengt och kansliet

Vidare läsning