Håll dig uppdaterad! Prenumerera på våra nyhetsbrev.

Om du vill följa arbetet i Undertaksföretagen kan du prenumerera på våra e-brev.

Skapa en prenumeration

1. Ange din e-postadress, ditt för- och efternamn samt företaget du representerar
2. Klicka i den anknytning du har till undertak.
3. Klicka på "Skicka"
Om du är en ny prenumerant så får du en bekräftelse via e-post till den e-postadress som du angav när du skapade din prenumeration. Klicka på länken i e-posten inom 24 timmar för att aktivera prenumerationen.

Ändra eller avsluta din prenumeration

Samtliga e-brev har två länkar i sidfoten på e-posten som du kan använda för att administrera din prenumeration.

Uppdatera dina uppgifter

Klicka på länken "Uppdatera dina uppgifter" i e-postmeddelandet. Du kommer till sidan "Undertaksföretagen - nyhetsbrev". Uppdatera till det du önskar. Avsluta med att klicka på knappen "Prenumerera på våra e-brev".

Avsluta din prenumeration

Klicka på länken "Avregistrera dig från vår distributionslista" och följ instruktionerna på sidan "Jag avregistrerar mig från era nyhetsbrev" så avslutas din prenumeration omedelbart.

Så skyddar vi dina personuppgifter

Den 25 maj 2018 införs den nya dataskyddsförordningen (GDPR) i hela EU. De nya bestämmelserna ersätter personuppgiftslagen (PuL) och skärper kraven på hur företag får behandla dina personuppgifter. Att du känner dig trygg när du lämnar dina personuppgifter till oss är något vi på Undertaksföretagen värdesätter högt. På Undertaksforeningen.se/Dokument/Personuppgiftspolicy kan du läsa mer om hur vi skyddar och hanterar dina personuppgifter.