EU:s nya dataskyddsförordning börjar gälla den 25 maj 2018. För att du ska känna dig trygg med hur vi hanterar din e-postadress och andra personuppgifter har vi förtydligat vår policy för dig som är medlem i Undertaksföreningen.

Till exempel att vi behöver din e-postadress för att kunna meddela dig om händelser som berör undertaksbranschen, informera om möten och events med mycket mera. Alltså för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt.

När vi hanterar dina personuppgifter har du rättigheter enligt dataskyddsförordningen. Det innebär att du kan få information om när och hur vi hanterar dina personuppgifter. Du kan även be oss ta bort dina egna uppgifter. Läs vår nya policy om personuppgifter och integritet:

=> Personuppgiftspolicy

Har du några frågor om policyn, hör gärna av dig till oss på kansliet: <kansli på undertaksforeningen. se> (på=@)