Kursinbjudan och information Montörsutbildning!

Publicerad 2016-08-02 00:00
Det är nu drygt 10 år sedan vi tillsammans med våra leverantörer startade projektet Auktoriserat Undertak. Under dessa år har mer än hälften av medlemsföretagen auktoriserats. Vi tror att det blir viktigare och viktigare för oss att visa att vi har utbildning och kompetens i alla led i företaget, från företagsledning till montör. Därför håller vi nu på att reformera utbildningarna och vi har börjat med och är just klar med montörsutbildningen.

Läs mer om utbildningen här.

I höst kommer vi ha 4 kurstillfällen för Montörsutbildningen, passa på att anmäl dig redan nu. De är inlagda i kalendern:

Påminnelse att anmäla sig till vår studieresa till Rotterdam/Brygge!

Publicerad 2016-06-10 00:00
Vi är ett trettiotal anmälda och för Er som ännu ej anmält er finns ett fåtal platser kvar!!!

Dokument till årsstämman

Publicerad 2016-03-16 00:00
Vi har justerat programmet till årstämman den 17 mars samt lagt ut dagordning och deltagarlist.

Välkommen till Undertaksföreningens 38:e stämma

Publicerad 2016-01-22 00:00
I år informerar vi om bland annat, den nya Auktorisationsutbildningen, konjunkturen, certifiering, medlemsenkät samt leverantörsavtal! Kvällen avslutas med Niklas Strömstedts Storhetsvansinne på Börsen.

Medlemsenkät

Publicerad 2016-01-22 00:00
Du som medlem i Undertaksföreningen, vi som sitter i styrelsen är intresserade av dig och vill höra lite kort om vad du tycker om föreningen och framtiden. Det går snabbt att fylla i enkäten.